3/24/11

Kek Keju...



Inilah hasil kek keju saya... Cantik bukan ?

Tapi kurang menjadi... kurang beku ? Sebab apa ye ?

Mungkin saya buat sorang diri kot? Mungkin saya kene banyak belajar memasak lagi.

Mungkin saya perlu pergi kelas membuat kek? Seronok memasak ni... Menghilangkan stress disamping melihat betapa bahagianya rakan-rakan menelan / menghirup kek saya.

Afwan rakan2,, InsyaAllah, 2nd attempt nanti , tiada mistake lagi.. Practice make perfect...

Gelatin And Sodium Carbonate kene tahu bezakan....

Peti Ais kene sejuk.... Lagi, niat kena ikhlas.. Bila fikir-fikir kembali, memasak ni macam buat experiment dekat lab :)

Terima kasih Guru ku... walaupun tak menjadi... jzkk banyak-banyak diucapkan.. InsyaAllah balik kampung nanti cuba lagi ye Puan Hasinah dan Puan Lisa, Puan latifah, dan ibu-ibu saudaraku yang lain.....

2 comments:

  1. Wahhhh.. raya thn ni dah ada juadah baru la yek? blh la kitorang merasa nanti :D

    ReplyDelete
  2. insyaAllah.. tapi xsesedap kaum2 ibu buat... maklumla, tangan2 org bujang :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...